$$

Monday, March 11, 2013

Diet Diet Diet

Pengumuman pengumuman kepada semua...

Dengan ini aku ingin mengishtiharkan bahawasanya hari ini aku mula diet semula setelah 2 bulan diet aku ke laut..ahahaha..

Harapan setinggi gunung supaya aku dapat mengecikkan mana yang semakin membesar. Aku stress sangat bila baju semua da tak boleh pakai.

Aku rase bila badan semakin mengembang nih nak bergaye pon serba tak kena. Pakai yg ni macam tak sesuai..pakai yang tu macam sarung nangke.huargggggggggggg sian kat diri sendiri..dulu berat 49kg jer tapi sekarang...74kg..sob...sob...sobb  dekat 30kg naik tau..ngeri sangat..

So sekarang ni aku nekad nak kurus..nak kurusssssssss sangat2! Aku pon pergi la mengadu kan en.jambu a.k.a en.boiprend. Alhamdulillah dia memberikan sokongan yang padu lagi mampat untuk aku menguruskan badan.heheeh

So semangat berkobar2 bila ada sokongan orang tersayang. Harapan jangan hangat2 tahik ayam yerk..huhuh


No comments:

Post a Comment